شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

اطلاعیه شماره دو ستاد دانشگاهی مبارزه با بیماری کرونای دانشگاه ایلام در سال 1400 

  ضمن آرزوی سلامتی و تشکر از کلیه اعضای محترم  هیات علمی، کارکنان، مدرسان مدعو و دانشجویان عزیز که با صبوری و مشارکت فعال خود زمینه استمرار برنامه‌های آموزشی دانشگاه را فراهم آورده‌اند، ضمن تاکید بر موارد ذکر شده در اطلاعیه شماره یک، موارد زیر جهت استحضار و اقدام از تاریخ 1400/01/21 تا اطلاع بعدی ابلاغ می‌گردد:
1- با توجه به قرارگیری شهرستان ایلام در وضعیت قرمز کرونایی، حضور اعضای هیات علمی و کارکنان در محل کار همانند سایر کارکنان دولت و با رعایت پروتکلهای بهداشتی به منظور انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی به صورت یک سوم می باشد.
2- ارائه دروس تئوری بر اساس تقویم آموزشی کماکان به صورت مجازی بوده و کلاسهای عملی و کارگاهی به صورت ارایه فیلم و اسلاید می باشد.
4- مسئولیت حضور بسیار محدود دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال انجام آزمایش می باشند و امکان به تاخیر انداختن آنها نیست با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی بر عهده دانشجو و استاد راهنماست.
5- جهت هماهنگی و برنامه ریزی های مناسب، تصمیم گیری درخصوص کلیه برنامه های دانشگاه مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، و اعلام توسط روابط عمومی دانشگاه می باشد.